Emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență! În a doua ediție, Leii au investit aproape 500.000 de euro în antreprenori


	Emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență! În a doua ediție, Leii au investit aproape 500.000 de euro în antreprenori
Citeste mai mult despre: Imperiul Leilor, lider de audienta,
Data: 18 Februarie 2021

Miercuri seară, în cea de-a doua ediție Imperiul Leilor, Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu au întâlnit tineri antreprenori cu viziune și business-uri cu un potențial incredibil. Aseară, încă o dată, PRO TV a fost lider de audiență.

Imperiul a găzduit întâlnirea dintre 5 lei dornici să investească în business-uri inovative și tinerii antreprenori care vor să-și vadă visul finanțat. Au ajuns rând pe rând, în fața investitorilor, un business cu lămpi produse din lemn reciclat, o colecție exclusivistă de parfumuri, o afacere cu îmbrăcăminte pentru tineri, o școală de percurție, o companie care dezvoltă o aplicație de recrutare bazată pe gamification, dar și o idee de parteneriat pentru o fabrică de îmbuteliere a apei.

Ediția Imperiul Leilor de miercuri seară a fost lider de audiență. Show-ul a înregistrat 8 puncte de rating și 21.4% cotă de piață în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.6 puncte de audiență și 17.6% share. 

Leii au investit aseară 475.000 de euro în business-urile propuse în această săptămână. Anamaria Saragia, tânăra designer cu o poveste impresionantă de viață, a bătut palma cu Dan Șucu pentru 150.000 de euro investiție în schimbul a 25% din afacerea ei.

Mohammad Murad a pariat pe școala de percurție a lui Nicu Dumitrescu, iar pentru dăruirea cu care acesta îi învață pe copii să cânte la instrumente i-a oferit 150.000 de euro pentru 5% din companie.

După o luptă strânsă între lei, Bogdan Micu și-a adjudecat parteneriatul cu Mihai Cepoi pentru aplicația de recrutare, care poate fi folosită de departamentele de resurse umane. Acesta din urmă a primit 75.000 de euro pentru un procent de 1.25%. Lămpile din lemn reciclat l-au făcut pe Dan Șucu să investească 100.000 de euro în schimbul a 40% din afacere. 

Porțile Imperiul se redeschid săptămâna următoare pentru noi oportunități și noi idei de afaceri. Cei cinci investitori, Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu revin în Imperiul Leilor miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV. 

Imperiul Leilor – Investește în tine!

FULLSCREEN
Emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență! În a doua ediție, Leii au investit aproape 500.000 de euro în antreprenori
  • /

ȘTIRI SIMILARE

VIDEO PROTVPLUS.RO
Modifică setările cookies