Imperiul Leilor, lider de audiență cu prima ediție din sezonul 2. Câți bani au investit LEII


	Imperiul Leilor, lider de audiență cu prima ediție din sezonul 2. Câți bani au investit LEII
Autor: Dan L. Brumar
Data: 11 Februarie 2021

Porțile „Imperiului Leilor” s-au deschis aseară pentru primii concurenți. Cei cinci investitori, Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu, au avut în fața lor idei de afaceri cu produse și servicii inovatoare, dar și business-uri de dezvoltarea cărora depinde viața multor oameni. 

Prima ediție Imperiul Leilor din acest sezon a fost lider de audiență. 

Miercuri seară, PRO TV s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor în intervalul orar 20:28 – 22:29, înregistrând 7.7 puncte de rating și 20.4% cotă de piață în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. Televiziunea de pe poziția secundă avea 6.3 puncte de audiență și 16.9% share. 

În prima ediție din acest sezon, în fața LEILOR a ajuns Alexandra Lipai (TwinDeco), o tânără antreprenoare din Oradea, care a cerut o investiție de 40.000 de euro pentru 20% din compania ei. Aceasta le-a prezentat LEILOR un produs inovator – o husă pentru căruciorul de cumpărături, concepută special pentru a proteja copilul de microbi, bacterii și de suprafețele cu care au intrat în contact alte persoane. 

Entuziasmați de ideea tinerei, patru LEI s-au luptat să o convingă să accepte oferta lor. Într-un final, ea a ales propunerea venită din partea Cristinei Bâtlan și a lui Dragoș Petrescu, cei doi oferindu-i 100.000 de euro pentru 40% din afacere. 

Actorul Adrian Nartea a intrat aseară în Imperiul Leilor pentru a-și susține doi prieteni care au inventat o aplicație și un device cu ajutorul cărora poți să-ți rezervi locul de parcare de la distanță. Chiar dacă în negociere Dan Șucu și Mohammad Murad și-au arătat intenția de finanțare, Bogdan Micu a fost cel care și-a adjudecat într-un final parteneriatul cu Zen Parking pentru 100.000 de euro în schimbul a 30% din companie.

Mohammad Murad a făcut o ofertă de nerefuzat unei tinere care a venit să-i convingă pe LEI că trebuie să investească 250.000 de euro într-un hotel plutitor. „Oamenii trebuie să facă diferența între două lucruri importante în viață: profitul și succesul. Noi suntem căutători de succes, nu de profit!”, i-a spus Murad acesteia, propunându-i intrarea în afacere pentru 500.000 de euro în schimbul a 49%.

Povestea impresionantă de viață a Lilianei Marin, proprietara unei ambulanțe private, l-a emoționat pe Bogdan Micu. Chiar dacă i-a oferit sprijinul în dezvoltarea acestei afaceri, în schimbul a 45% din companie, pentru 150.000 de euro, Liliana a decis să refuze oferta spre uimirea tuturor: „Am să refuz acest procent pentru că sunt la început, sunt singură și e foarte greu. Merg pe nisipuri mișcătoare”, a spus aceasta la finalul negocierii. 

La finalul serii, antreprenorii din Imperiul Leilor au investit 700.000 de euro în afacerile concurenților care au convins.

Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu, cei cinci investitori din Imperiul Leilor, revin săptămâna viitoare într-o nouă ediție: miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Imperiul Leilor – Investește în tine!

FULLSCREEN
Imperiul Leilor, lider de audiență cu prima ediție din sezonul 2. Câți bani au investit LEII
  • /
VIDEO PROTVPLUS.RO
Modifică setările cookies